Collab #3

Collab #3

„A prémium nem egy ijesztő árcímke” – Kreinbacher Birtok Somló

Rengeteg induló vállalkozó képzeli úgy, hogy a termékét a jól hangzó – és a vágyak szerint jól jövedelmező – prémium szegmensbe pozícionálja majd. A hazai pezsgőpiacot felkavaró Kreinbachernek nem kérdés, hogy ez sikerült. A végsőkig küzdenek, hogy a nemekből igen legyen, és hogy minden egyes részlet pont olyan legyen a polcra kerülő terméken, ahogy elképzelték. És bár gasztronómiában nyomulnak, design menedzsmentben is kiemelkedőt produkálnak. Egy olyan piacon, ami itthon nem is nagyon létezett előttük. De egyáltalán mitől prémium egy márka? Milyen áldozatokat követel, ha top szegmensbe való bekerülés, hogyan és mit kell befektetni a piac kiépítésébe és edukálásába, hogy legyenek, akik ránk vágynak? Designtudatos márkaépítési titkok első kézből!

2018. március 20. 18:00
Helyszín: Gödör Klub, 1061 Budapest,
Király u. 8-10.

Vendég:

  • Prisztavok Zoltán, a Kreinbacher kereskedelmi és marketing vezetője

Beszélgetőpartner:

  • Timár Gigi // Budapest LAB
    Timár Gigi a Budapest LAB tudásmenedzsment vezetője. Egyik legfontosabb feladata a Központ online magazinjának, a budapestlab.hu-nak szerkesztése. A LAB-hez való csatlakozása előtt újságíróként foglalkozott a kisvállalkozásokkal, vállalkozásfejlesztéssel, hét évig a Piac & Profit magazin online főszerkesztője volt. A kreatívipar szakértőjeként publikált a hg.hu, az Octogon és a The Room hasábjain.

A prémium nem azt jelenti, hogy drága, hanem, hogy megéri

Collab
Rengeteg induló vállalkozó képzeli úgy, hogy a termékét a jól hangzó – és a vágyak szerint jól jövedelmező – prémium szegmensbe pozicionálja. A hazai pezsgőpiacot felkavaró Kreinbachernek nem kérdés, hogy ez sikerült. Egy olyan piacon, ami itthon nem is nagyon létezett előttük. A COLLAB / powered by Budapest LAB & MOME+ harmadik eseményén Timár Gigi, a Budapest LAB tudásmenedzsment vezetője beszélgetett Prisztavok Zoltánnal, a Kreinbacher Birtok kereskedelmi és marketingvezetőjével márkaépítésről, desingtudatosságról, a fogyasztók edukálásáról és az édes pezsgőről – ami nem létezik.

Tovább a BudapestLAB cikkére…