InnerUs
Az InnerUs Gaál Fruzsina animációs tervező személyes indíttatású munkája; a 2006-ban fogant rövidfilm ötlet idővel olyan transzmédia-projektté terebélyesedett, amelynek különféle megnyilvánulásai a valódi érzésekkel való szembesülést és azok vizuális kifejezését teszik lehetővé. A projekt zászlóshajója az a mobil applikáció, amelynek 2013-ban elkészült prototípusa egy választható sziluett és az InnerUs figuráinak montázsával mutatja meg a felhasználó érzelmi állapotát. Az app egy olyan self-tracking eszköz, amelynek segítségével akár naptárban rögzítve követhetjük nyomon érzelmi változásainkat. Az applikáció a kognitív viselkedésterápia gyakorlására is használható.
"Nem ez a program volt az első, amelyben mentorként vettem részt, ugyanakkor a MOME volt vagy jelenlegi hallgatói egészen más közeg, mint a hagyományos startup-világ. Talán ez az egyik oka annak, hogy különösen nagy izgalommal kezdtem meg a munkát Fruzsival. Az egész folyamat hihetetlenül inspiráló volt és nagyon örülök, ha egy-két gondolattal bátoríthattam, segíthettem őt!" - Grósz Judit, mentor